keskiviikko 11. marraskuuta 2009

Yesterday I got a post card with a picture of planet Earth. On the back it said, "Wish you were here."



Katselet juuri rikollista toimintaa. Teen nimittäin jotain aivan laitonta ja tuon Eteiseen jonkun muun kuvia. Ei ole lupaa käyttää, ei sitten hiventäkään. Siinä. Tunnustin. Viekää vankilaan, lukitkaa tyrmään, Azcabaniin dementoreiden imettäväksi, telotusjoukkojen eteen. Ja syynä on tähän kaikkeen kriminalismiin on... Egypti.

Eräs blogiseurailunikohde Mikaela kun lähti lomalle pyramidien varjoon lekottelemaan, eikä enää jatkanut (mielenrauhaa ja onnellisuusprosenttia lisääviä) Zachary Quinto postauksiaan tasaisin väliajoin.
 Joten minkäs teet... Egyptin vika. Oli aivan pakko itse kaivaa  tänne Eteiseen muutama Q maailmaa parantamaan. (tosi tuskallinen työrupeama muuten, Oh poor me, joutuu katsella ZQ kuvia läpi...)
Pyydän syvästi anteeksi itse valokuvaajalta, Chiun-Kai Shihltä, jonka kuvia näin törkeästi sieppasin omaksi ilokseni. I'm so bad.

Jos ihan tosissaan puhutaan, en pidä kuvien käyttämistä pahana, kunhan kaikki tietävät kuka kuvat on ottanut. Joo, Eteinen on minulle haasteellista, omien kuvien ja töiden ihmisille näyttämistä (kaikista traumoista välittämättä). Siksi olen yrittänyt pitää kaikki-ikiomia-kuvia-periaatetta yllä. Mutta (ikävä kyllä) ei vielä viime aikoina ole tullut mahdollisuutta päästä kuvailemaan Quintoa...



- "Hei, mun nimi on Mielikuvittelija ja mä oon... Quintoholikko."
- "Hei Mielikuvittelija"
- "Jo kuukausia mulla on ollu pakottava tarve saada annos... Ees pikku vilaus Quintoa... välillä tuntuu ettei osaa ees ajatella mitää muuta. Sitä yrittää olla kovana ja pysyä kaukana. Mutta sitte jotenki vaan huomaa, että hiiri siirtyy Cheap Thrils - bookmarkkiin, ihan niinku puoli itestään ja kohta ollaan taas silmät täynnä."


Ei kommentteja: